Показать сообщение отдельно
Старый 24.05.2012, 13:32   #11
Anthrax
Модератор
 
Аватар для Anthrax
 
Регистрация: 28.07.2007
Ресивер: Amiko Alien 8900
Адрес: Transcarpathia
Сообщений: 3,296
Сказал(а) спасибо: 4,662
Поблагодарили 3,269 раз(а) в 1,626 сообщениях
Вес репутации: 51
Anthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспоримаAnthrax репутация неоспорима
По умолчанию

Різне буває, життя - штука багатогранна і непередбачувана. Приміром, не хочу я з тих чи інших міркувань зробити те чи те комусь там (маючи підстави таке утнути, бо клієнт - гнилий). Спершу йдуть поради, як спробувати самому усунути проблему, і всі допустимі способи для "щоб відчепився". Для тих, хто не хоче відчепитися, але й платити розумно не хоче (навіть домовитися про нормальну ціну неможливо), існує купа способів відфутболити, при цьому клієнта не образивши. Часто спрацьовує файне "задирання" ціни, зазвичай клієнт добровільно йде собі, звідки прийшов. А от коли робота вже зроблена, ціна домовлена наперед, а по факту він платити і так не хоче - то й так не проблема: "Зачекайте півгодинки, зараз зроблю так, як було до ремонту". Ні один не дав ще мені переробляти зроблене, тим більше вже бачивши його роботу після ремонту...
Люди є різні, різний до них і підхід. Головне - тримати нерви в кулаці.
__________________
Nothing in life is to be feared, it is only to be understood. Now is the time to understand more, so that we may fear less.
Anthrax на форуме   Ответить с цитированием
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: